مهر
درباره وبلاگ

wellcom and so tanx for see my weblog
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی پرماجرا و آدرس zendegipormajara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 113624
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1

زندگی پرماجرا
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : تنها       

 مهر شده ولی هنوز روزها واسم مثل تابستون میگذره

حیف روزهای خوش دانشگاه تموم شد هنوز نمیتونم باور کنم

مثل قدیم شاد نیستم فکر کنم پیر شدم 

دوست دارم مثل قبل برم سر کلاس بگیم بخندیم از دست استادا حرص بخورم بعد شب امتحان بزنم تو سرم که ای

کاش خونده بودم 

 



نظرات شما عزیزان:

زهراامینی
ساعت11:39---6 مهر 1391
سلام عزیزم

من همیشه بهت سرمیزنم

ولی

امروزکه دیدم ازلینکات خط خوردم دلم شکست

باآدرس جدیدلینکم کن

بهم سربزن

یاحق
پاسخ:مرسی زهرا جون نمیدونستم حتما دوباره لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: